Το βασικό στοιχείο των φετινών θεμάτων ήταν ο χρόνος που απαιτήθηκε για να αντιμετωπιστούν ιδιαίτερα τα δύο τελευταία θέματα.
Το δεύτερο θέμα, φαίνεται να καθιερώνεται ως θέμα με τρεις μικρές ασκήσεις, αποκλίνοντας από το στόχο να είναι θέμα για τον έλεγχο της κατανόησης της θεωρίας.
Ως εκπαιδευτικός, που παρακολουθεί από κοντά τα τεκταινόμενα, μπορώ να πω ότι η ποιότητα των θεμάτων διατηρήθηκε σε κάποιο επίπεδο “σχετικά” αξιοπρεπές, δημιουργήθηκε όμως ένα θέμα ποσότητας που πρόσθεσε στους μαθητές το άγχος του χρόνου.
Το “σχετικά” λόγω κάποιων ασαφειών, που όπως φαίνεται είναι δύσκολο να αποφευχθούν ακόμη και από πολύ έμπειρους, όπως στη φετινή επιτροπή, συναδέλφους.
Έχω βιώσει από κοντά το άγχος των θεματοδοτών …
Έχω βιώσει από κοντά το άγχος των θεματοδοτών …
Γνώρισα συναδέλφους οι οποίοι τη μια χρονιά διαμαρτύρονταν έντονα για τα θέματα και όταν την επόμενη χρονιά επελέγησαν μέλη της ΚΕΓΕ δεν κατόρθωσαν κι αυτοί να γλυτώσουν από τις ασάφειες και τα επιστημονικά λάθη.
Θεωρώ ότι οι διαβασμένοι μαθητές ήταν προετοιμασμένοι για θέματα τέτοιου επιπέδου, δεν περίμεναν όμως να έχουν τόσο μεγάλη έκταση. Το διαγώνισμα γι αυτούς μετατράπηκε και σε τεστ νευρικής αντοχής. Αρκετοί δεν πρόλαβαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου