ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ- ΛΥΣΕΙΣ-ΣΧΟΛΙΑ
ΣΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Σε μια ανάρτησή μου στις 25 Απριλίου 2011, … εκεί στο παρελθόν, με τον τίτλο ένας ρυθμός μεταβολής στροφορμής και κάποιοι προβληματισμοί, είχα ασχοληθεί εκτενώς με το θέμα Β1. Εκεί έγραφα:
Δείτε επίσης και το θέμα Γ των επαναληπτικών του 2010.
Για την εξίσωση του θέματος Γ και το ρυθμό μεταβολής του ρεύματος εδώ.
ΣΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑ
Σε μια ανάρτησή μου στις 25 Απριλίου 2011, … εκεί στο παρελθόν, με τον τίτλο ένας ρυθμός μεταβολής στροφορμής και κάποιοι προβληματισμοί, είχα ασχοληθεί εκτενώς με το θέμα Β1. Εκεί έγραφα:
«Κάθε φορά που δίνω έτσι διατυπωμένο αυτό το ερώτημα
νιώθω τύψεις. Σκέφτομαι, πως … θα
ήταν πιο τίμιο να μην έδινα ως πιθανή απάντηση το mgℓ. Η παρουσία του εγκλωβίζει το νου και παγιδεύει το μαθητή
στα δίκτυα ενός ψυχολογικού, μάλλον, τεστ παρά ενός τεστ ελέγχου γνώσεων».
Είχα πειραματιστεί πολλά χρόνια και σε πολλά
τμήματα με το θέμα αυτό. Αλλά στο σχολείο, … όχι Πανελλαδικά. Κι ένιωθα, πράγματι, τύψεις για την
παρουσία του mgL. 9 στους 10 μαθητές παγιδεύονταν. Στα
τελευταία χρόνια αποφάσισα να μη το δίνω στις πιθανές απαντήσεις, … και 9 στους
10 μαθητές απαντούσαν σωστά!
Δυστυχώς δεν
περίσσεψε η ευαισθησία… Γιατί, αυτό το “στημένο”
MgL;
Για το Β3 δείτε μια εκτενή μελέτη δημοσιευμένη από αυτό το site στις 27 Οκτωβρίου 2010 με τον τίτλο: ελατήρια, σώματα και «απώλεια επαφής».
Για την εξίσωση του θέματος Γ και το ρυθμό μεταβολής του ρεύματος εδώ.
Να ευχηθώ στους αγωνιστές
Μαθητές –τριες ό,τι καλύτερο, και αν κάποιοι-ες νιώθουν ότι δεν ανταμείφθηκαν
οι προσπάθειές τους, να ξέρουν ότι τίποτε δεν πάει χαμένο…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου